Ekobanan Hökensås

Hökensås GK är Sveriges första golfbana som helt drivs ekologiskt. Här nedan har vi gjort en presentationsfilm om vad det innebär att vara en eko-bana.

Manifest

Vi har en vision om hur vi ska utveckla vår verksamhet under de kommande 10 åren. Visionen är ett stöd hur vi ska vi bygga en ännu starkare gemenskap och ännu mer livskraftig ekologisk golfklubb för sina medlemmar, besökare och samarbetspartners.

Här nedan ser vårt “Manifest”. Det är detta som legat som grund för hur vi fortlöpande jobbar med att utveckla klubben.
Klicka på någon av bilderna för att se den stor.

Hjälp till att göra klubben ännu bättre!

Här kan du dela dina tankar och ideér!

Du mer än välkommen att skicka in dina tankar, ideér eller synpunkter. Vi vill vara en öppen klubb där alla ska komma till tals där det ska vara lätt att ta kontakt med ansvariga och framföra sina ideér och åsikter.

Alla svar hanteras anonymt och personuppgifter hanteras enligt gällande regler för GDPR.